Когенераційна газова електростанція ESTAR MC250CAS-NG (200 кВт)
- В наявності
- Код: MC250CAS-NG
9 825 700 ₴
- +380 (73) 555-07-02
- +380 (66) 555-07-02
Газопоршнева когенераційна установка ESTAR MC250CAS-NG має електричну потужність 200 кВт та теплову потужність 263 кВт. Вона призначена для постачання споживачів трифазним змінним струмом напругою 400 В та частотою 50 Гц, а також для забезпечення тепловою енергією.
Електростанція виробляється та поставляється у стандартному контейнерному виконанні. Можливі варіанти у відкритому вигляді або в шумо- та погодозахисному кожусі.
Обладнання електростанції, а також процеси її виробництва, транспортування та монтажу відповідають усім вимогам безпеки.
Газові двигуни MAN (MAN Truck & Bus AG) користуються популярністю в Україні завдяки своїй надійності та здатності працювати без перебоїв.
Критерії вибору:
- Основні критерії вибору газового генератора включають його економічність та тривалий термін служби.
- Висока продуктивність при максимальному використанні первинної енергії та низькі експлуатаційні витрати роблять двигун MAN оптимальним рішенням для завдань, що потребують ефективного використання ресурсів.
- Вагомим фактором при виборі приводного двигуна є розвинена мережа сервісних центрів по всій Україні, що гарантує швидке постачання запчастин та комплектуючих.
- Сервісне обслуговування двигунів MAN в Україні є більш доступним та оперативним завдяки відсутності залежності від одного постачальника.
- Завод MAN у Нюрнберзі (Німеччина) служить інженерним центром, де розробляються та виробляються дизельні та газові двигуни для комерційної техніки MAN.
- Кожен двигун MAN являє собою високий рівень інженерної майстерності, вирізняючись високою ефективністю та низьким рівнем шуму. Ресурс двигунів MAN до капітального ремонту складає 60000 мотогодин.
- Підрозділ групи Nidec, Leroy-Somer Electric Power Generation, займає лідируючі позиції у виробництві промислових генераторів змінного струму потужністю від 10 до 35000 кВА.
- У лабораторіях Nidec Leroy-Somer щодня працюють понад 600 фахівців, які розробляють та тестують індивідуальні рішення, які відповідають точним вимогам клієнтів щодо потужності, швидкості, ефективності, енергозбереження, компактності та надійності, навіть у найекстремальніших умовах.
- Генератори Leroy-Somer для когенерації спроектовані для роботи відповідно до різних типів двигунів або турбін, що використовуються в когенераційних установках. Вони забезпечують стабільне вироблення змінного струму, необхідну для ефективної роботи мережі та підключених до неї споживачів.
- Такі характеристики Leroy-Somer, як високий ККД, низький рівень шуму та довговічність, роблять генератори оптимальним варіантом для когенераційних установок у різних промислових та комерційних секторах.
Системи запалення, контролю та гасіння детонації від MOTORTECH GmbH призначені для виявлення, моніторингу та запобігання детонації в камерах згоряння газових двигунів. Детонація може виникнути через неправильне запалювання або інші фактори, що може призвести до пошкодження двигуна, зниження його продуктивності та збільшення викидів шкідливих речовин.
Такі системи включають датчики, що контролюють параметри роботи двигуна: температура, тиск, швидкість обертання колінчастого валу та інші. На основі даних моніторингу система може коригувати параметри запалення для запобігання детонації. У разі виявлення детонації система може застосовувати спеціальні методи гасіння, такі як зміна часу запалення або введення додаткових інжекторів палива, щоб охолодити суміш та запобігти подальшому розвитку детонації.
Система запалювання MOTORTECH GmbH є важливим компонентом для забезпечення ефективної та безпечної роботи газових двигунів, особливо в умовах змінних навантажень та складу паливноповітряної суміші, що змінюється.
Газова рампа є важливим компонентом системи подачі газу до газового двигуна, який забезпечує належний розподіл та тиск газу перед його упорскуванням у камери згоряння двигуна.
Основні компоненти газової рампи включають:
- Регулятор тиску: регулює тиск газу, що надходить у двигун, щоб надати оптимальні умови згоряння та безперебійну роботу двигуна.
- Фільтр: видаляє домішки та забруднення з газу перед його подачею в двигун, запобігаючи пошкодженням та забезпечуючи стабільну роботу двигуна.
- Розподільний блок: відповідає за розподіл газу між різними циліндрами двигуна, дотримуючись рівномірного згоряння паливоповітряної суміші в кожному циліндрі.
Гнучкі шланги, перехідники та сполучні елементи є ключовими компонентами в системах охолодження двигуна. Вони використовуються для з'єднання різних частин системи охолодження, таких як радіатори, насоси, трубопроводи та блоки циліндрів.
Призначений в для компенсації зайвого об'єму рідини контурів охолодження у разі зміни температурних режимів у контурах.
Система керування для газової турбінної установки (ГТУ) включає кілька ключових компонентів:
- Паралельна робота з мережею: паралельна робота ГТУ з електричною мережею, включаючи синхронізацію частоти та фази між ГТУ та мережею, а також керування перемиканням між режимами роботи (автономний режим та режим роботи в мережі).
- Управління ГТУ: контроль роботи газової турбіни, запуск, зупинку, регулювання навантаження та температури. Це включає моніторинг різних параметрів, таких як температура газів, тиск, швидкість обертання та коригування роботи для забезпечення оптимальної продуктивності та ефективності.
- Керування охолодженням: контроль системи охолодження ГТУ, включаючи циркуляцію охолоджуючої рідини або повітря, регулювання температури та тиску, а також запобігання перегріву.
- Силова частина: включає управління генератором та електронною частиною, системи захисту та аварійної зупинки у разі виникнення проблем або аварійних ситуацій.
Складова | Опис |
---|---|
Рама | Агрегат встановлений на міцну зварену раму у зібраному вигляді. |
Насос попереднього мастила двигуна | Спеціалізований для організації циркуляції робочої рідини (мастила мастила) перед пуском двигуна. |
Електронний регулятор обертів | Призначений для вирівнювання обертів двигуна (1500 об/хв). |
Система доливання масла | Необхідна для постійного контролю рівня олії в картері двигуна та доливання олії, у разі зниження рівня. Включає бак та насос. |
Електричні насоси (основний та допоміжний контури) | Регулюють потік охолоджувальних рідин через основний та вторинні контури охолодження двигуна, а також для забезпечення ефективного руху рідин через систему драйкулерів. |
Теплообмінник утилізації тепла головного контуру | Потрібен для відведення надлишкового тепла від головного контуру охолодження двигуна та можливості його подальшого використання в контурах споживача. |
Електричний 3-х ходовий клапан | Розподіляє потік рідини, що охолоджує, між теплообмінником або лінією байпасу, залежно від поточного температурного режиму. |
Котел утилізатор вихлопних газів (горизонтальний) | Забезпечує відведення надлишкового тепла від вихлопу двигуна та можливості його подальшого використання в контурах споживача. |
- Допомога в установці та запуску
- Перевірка та ремонт на місці
- Експертна діагностика
- Видалене або виїзне усунення несправностей
- Договори на профілактичне та планове технічне обслуговування
- Навчання та освітні програми
- Оригінальні запасні частини
Наші інженери можуть забезпечити повну технічну підтримку на етапі попереднього проектування (визначення проекту, постачання технічного обладнання) та післяпродажного обслуговування протягом усього терміну служби КМУ. Вони працюють з високопродуктивними інструментами та високотехнологічними процесами, щоб надати вам найкращий підхід та взяти до уваги будь-які експлуатаційні ситуації, складні умови тощо).
Ми допомагаємо при введенні в експлуатацію та технічному обслуговуванні, щоб оптимізувати роботу вашої КДУ та гарантувати її правильну роботу, виконуючи технічне обслуговування на місці. | |
Наша компанія може організувати навчання ваших технічних фахівців з обслуговування, ремонту та експлуатації обладнання ESTAR. |
Фахівці, що обслуговують, присутні на електростанції тільки під час регламентних або ремонтних робіт або при усуненні форс-мажорних ситуацій. Постійне перебування фахівців під час роботи електростанції не передбачено. | |
Когенераційна газова електростанція є функціонально завершеною складовою і поставляється на будівельний майданчик, в абсолютній заводській готовності. |
Наш інженерно-технічний персонал забезпечує широкий спектр технічного обслуговування на місці, від першого рівня до капітального ремонту нашої продукції.
Для отримання додаткової інформації, або якщо у Вас виникли питання, наші фахівці готові Вам допомогти!
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Німеччина |
Виробник | Estar |
Тип когенераторної установки | Газопоршнева установка |
Тип палива | Природний газ |
Двигун | |
Модель двигуна | MAN E2876LE302 (Німеччина) |
Кількість обертів | 1500 |
Потужність двигуна, кВт | 210 |
Паливо | Природний газ |
Об'єм оливної системи двигуна | 41 л |
Кількість циліндрів | 6L |
Об'єм двигуна, л | 12.82 |
Витрата палива (газу) однієї ГПГУ при 100%-ной навантаженні, нм3/год | 54 |
Витрата палива (газу) однієї ГПГУ при 75%-ной навантаженні, нм3/год | 43 |
Витрата палива (газу) однієї ГПГУ при 50%-ной навантаженні, нм3/год | 31 |
Тиск газу, що подається (ізб.), кПа | 10-20 |
Метанове число | Понад 80 |
Ресурс до капітального ремонту, | 60000 |
Інтервал технічного обслуговування, г | 1000 |
Генератор | |
Марка генератора | LEROY SOMER LSA46.3M7 (Франція) |
Потужність (кВа) | 250 |
Напруга генератора, | 400 |
Коефіцієнт потужності | 0,8 |
Номінальна сила струму, А | 362 |
Частота обертання, об/хв | 1500 |
Номінальна частота струму, Гц | 50 |
Додаткові характеристики | |
Потужність (теплова), кВт | 263 |
Потужність (електрична), кВт | 200 |
Електричний ККД електростанції, % | 37,2 |
Тепловий ККД електростанції, % | 48,9 |
Загальний ККД електростанції, % | 86,1 |
Температура води на виході нагрівача, З | 90-95 |
Температура нагрівача води в лінії повернення, C | 70-75 |
Користувальницькі характеристики | |
Габаритні розміри в контейнерному виконанні: Довжина х Ширина х Висота, мм | 6000 х 2400 х 2500 |
Вага, кг | 5720 |
Рівень шуму на відстані 7 метрів, ДБА | 78 |
- Ціна: 9 825 700 ₴