Продавець ТОВ «ЕСТАР УКРАЇНА» розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
16 відгуків
ул. Милославская 6, оф 301. Индекс 02097, Київ, Україна
+380 (97) 555-07-02
+380 (73) 555-07-02
Енергетична Незалежність України

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія "ЕСТАР УКРАЇНА" здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства України. Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення та обміну Обмін або повернення товару можна здійснити за адресою: Київ, вул. Милославська 6, оф 301. Для повернення із собою необхідно мати: - оригінал гарантійного талону, - документ, що підтверджує оплату товару, - якщо купівля товару була оплачена карткою – платіжну картку, з якою було здійснено оплату, - документ, що засвідчує особу. Обмін та повернення товару Всі товари, придбані в нашій компанії, підлягають поверненню або обміну, якщо вони його не задовольнили за розмірами, формою, технічними характеристиками або не можуть бути використані за прямим призначенням. Здійснити повернення або заміну товару можливо протягом 14 днів з моменту покупки. Повернення або обмін можливе за умови дотримання умов: - з моменту покупки товар не вводився в експлуатацію, - товар не має зовнішніх дефектів та пошкоджень (подряпин, вм'ятин тощо) - товар має всі супровідні документи (гарантійний талон) та документ, що підтверджує оплату. Повернення товару протягом встановленого строку гарантії Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов: - наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості); - збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; - цілісність комплекту не порушена. Терміни та умови повернення коштів Заміна виробу або повернення коштів здійснюється протягом 5-7 днів після отримання товару Продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner